Ett företag i ELS Gruppen

Loyalty

Er bästa försäljare är inte han med det stora leendet, inte heller hon som är så omtyckt hos kunderna. Era bästa försäljare är inte ens anställda hos Er. De bästa försäljarna är de som berättar för sina vänner om Er, de som tipsar om Era tjänster och produkter. Era bästa försäljare är era nöjda kunder.

Överraskning
Att skapa förtroende hos sina kunder är ett successivt arbete som tar tid, företaget måste förtjäna förtroendet. Genom att erbjuda kunderna något extra och oväntat så blir de mer positivt inställda till företaget och på så sätt även mer lojala. Med vårt lojalitetsprogram kan vi överraska Era kunder med erbjudanden via sms, mail eller med en folder i brevlådan. Erbjudandena kan bestå av gratis eller rabatterade upplevelser som kunden kommer ihåg länge. Resultatet är lojalare kunder som med glädje tipsar om Era produkter eller tjänster.

Är du nyfiken på att veta mer? Tveka inte att kontakta oss.